Традиції здоров'я.
Тренінг з
елементами арт-терапії.
Тема: «Тарілка
здорового харчування».
Мета: закріпити
уявлення дітей про корисну їжу. Вміти вибирати корисну для свого здоров'я їжу.
Розрізняти корисні і некорисні страви. Аргументувати шкідливість переїдання для
здоров'я. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я
Обладнання: підноси
з малюнками корисних і шкідливих страв, пластикові тарілки по кількості дітей,
клей, ножиці, плакат «Корисна їжа».
Хід тренінгу.
І. Організаційний
момент.
1. Привітання: Кожен учень називає своє ім'я
та улюблену страву.
Дитина розповідає
вірш по шкідливу їжу.
Тільки-но
прийшов зі школи –
Поспішаю вже
до столу,
Бо зі школи
довгий шлях.
300 метрів,
просто жах!
Щоби
скоротить дорогу,
Взяли з
другом по ход-догу.
Ми їх на ходу
жували,
Пепсі-колу
попивали.
Та бурлить у
животі…
Знаю, вдома,
на плиті
Плов лишився
від сніданку.
(Готувала мама зранку,
Й
наказала:»Пам'ятай,
В
холодильний заховай!»)
Та підвів
мене будильник,
Де ж
згадать про холодильник,
Поки
гріється обід,
Хоч чайку
попити слід,
Ще й
халвою закусити.
Зразу ж
телека включити,
Бо
дивитись бойовик
Я з
тарілочкою звик.
Зникла
їжа із тарілки,
Я й не
зчувсь як зхрумав стільки!
Любі
друзі, поясніть,
Чом
мені живіт болить?
ІІ. Основна
частина.
1.Мозковий штурм
Асистент вчителя:
-
Правильно
цей хлопчик харчується?
-
Від
якої іжі в нього заболів живіт?
-
Як
ви думаєте, які страви треба вживати?
Діти –вітамінки
загадують загадки про корисні страви.
Дівчинка-морквинка:
Сидить панна у світлиці,
Молода, червонолиця.
Хто до неї завітає –
Вітамінами вгощає.
Буряк: Я кругленький хлопчик,
Як у мишки хвостик,
Червоненький я на вроду.
Хочу в борщик із городу.
Апельсин: Ці чудові апельсини –
Насолода для дитини,
Вітамінами багаті,
Гості бажані у хаті.
Капуста: Сидить баба, одягнулась,
В сто сорочок загорнулась.
Ціле літо достигає
До нас в борщик поспішає.
2. Практична робота
«Створення тарілки здорового харчування».
Мета: із
запропонованих продуктів вибрати корисні, вирізати і наклеїти на пластикову
тарілочку. Розвивати дрібну моторику рук, мислення.
Під час роботи
звучить спокійна, релаксаційна музика.
ІІІ. Заключна
частина.
1.
Кожна
дитина презентує свою роботу і пояснює, чому вона вибрала саме ці продукти і
чим вони корисні.
2.
Частування
дітей корисними стравами – компотом із сухофруктів, яблуками, апельсинами.
3.
Прощання.
Релаксаційна гра «Віночок побажань». Кожна дитина звертається до сусіда, який
стоїть зліва по імені і бажає йому щось приємне.
Немає коментарів:
Дописати коментар