Тренінг з елементами арт-терапії.


Традиції здоров'я.
Тренінг з елементами арт-терапії.
Тема: «Тарілка здорового харчування».
Мета: закріпити уявлення дітей про корисну їжу. Вміти вибирати корисну для свого здоров'я їжу. Розрізняти корисні і некорисні страви. Аргументувати шкідливість переїдання для здоров'я. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я
Обладнання: підноси з малюнками корисних і шкідливих страв, пластикові тарілки по кількості дітей, клей, ножиці, плакат «Корисна їжа».
Хід тренінгу.
І. Організаційний момент.
  1. Привітання: Кожен учень називає своє ім'я та улюблену страву.
Дитина розповідає вірш по шкідливу їжу.
                                Тільки-но прийшов зі школи –
                                 Поспішаю вже до столу,
                                 Бо зі школи довгий шлях.
                                  300 метрів, просто жах!
                                  Щоби скоротить дорогу,
                                  Взяли з другом по ход-догу.
                                  Ми їх на ходу жували,
                                  Пепсі-колу попивали.
                                  Та бурлить у животі…
                                  Знаю, вдома, на плиті
                                   Плов лишився від сніданку.
                                   (Готувала мама зранку,
                                    Й наказала:»Пам'ятай,
                                    В холодильний заховай!»)
                                    Та підвів мене будильник,
                                    Де ж згадать про холодильник,
                                     Поки гріється обід,
                                     Хоч чайку попити слід,
                                     Ще й халвою закусити.
                                      Зразу ж телека включити,
                                       Бо дивитись бойовик
                                       Я з тарілочкою звик.
                                       Зникла їжа із тарілки,
                                       Я й не зчувсь як зхрумав стільки!
                                       Любі друзі, поясніть,
                                        Чом мені живіт болить?
ІІ. Основна частина.
1.Мозковий штурм
Асистент вчителя:
-          Правильно цей хлопчик харчується?
-          Від якої іжі в нього заболів живіт?
-          Як ви думаєте, які страви треба вживати?
Діти –вітамінки загадують загадки про корисні страви.
Дівчинка-морквинка:
                   Сидить панна у світлиці,
                   Молода, червонолиця.
                    Хто до неї завітає –
                    Вітамінами вгощає.
Буряк:         Я кругленький хлопчик,
                     Як у мишки хвостик,
                     Червоненький я на вроду.
                     Хочу в борщик із городу.
Апельсин:   Ці чудові апельсини –
                     Насолода для дитини,
                     Вітамінами багаті,
                     Гості бажані у хаті.
Капуста:      Сидить баба, одягнулась,
                     В сто сорочок загорнулась.
                     Ціле літо достигає
                     До нас в борщик поспішає.
2. Практична робота «Створення тарілки здорового харчування».
Мета: із запропонованих продуктів вибрати корисні, вирізати і наклеїти на пластикову тарілочку. Розвивати дрібну моторику рук, мислення.
Під час роботи звучить спокійна, релаксаційна музика.
ІІІ. Заключна частина.
1.                   Кожна дитина презентує свою роботу і пояснює, чому вона вибрала саме ці продукти і чим вони корисні.
2.                   Частування дітей корисними стравами – компотом із сухофруктів, яблуками, апельсинами.
3.                   Прощання. Релаксаційна гра «Віночок побажань». Кожна дитина звертається до сусіда, який стоїть зліва по імені і бажає йому щось приємне.

Немає коментарів:

Дописати коментар